Gaziemir Belediyesi çalışanlarına iş güvenliği uzmanları tarafından 'iş sağlığı ve güvenliği eğitimi' verildi, iş ortamında meydana gelecek kazalar ve korunma yöntemleri ele alındı.
Gaziemir Belediyesi personeline iş güvenliği uzmanları tarafından iş sağlığı ve iş güvenliği eğitimi verildi. Belediye meclis salonunda verilen eğitimde, işyerlerinde sağlıklı ve güvenli bir ortamı temin etmek, iş kazalarını ve meslek hastalıklarını azaltmak, çalışanları yasal hak ve sorumlulukları konusunda bilgilendirmek, onların karşı karşıya bulundukları mesleki riskler ile bu risklere karşı alınması gerekli tedbirleri öğretmek ve iş sağlığı ve güvenliği bilinci oluşturarak uygun davranış kazandırmak amacıyla konuları anlatıldı.
İş güvenliği uzmanları Erman Güngör ile İbrahim Çakar
tarafından verilen eğitimde, iş hukuku, ergonomi eğitimi ve ekranlı araçlarda çalışma gibi konular anlatıldı.
Çalışma ortamında insanların bilinçli ve dikkatli davranmalarıyla iş kazalarının önüne geçileceği vurgulandı. Ofis ortamında kullanılan ekranlı araçların göz sağlığına ciddi zararlar verdiğine değinen uzmanlar, özellikle uzun süre bilgisayar karşısında kalanların göz sağlıklarına dikkat etmeleri gerektiğini belirtti. Personelin yoğun ilgi gösterdiği eğitimlerin iki ayda bir tekrarlanacağı, iş kazaları ve meslek hastalıkları konusunda personelin bilinçlendirilmesiyle, kazaların da en aza indirgeneceğinin altı çizildi.
(HK)
30.03.2013 10: 50: 08
TSI
NNNN - İZMİR
Son Dakika › Yerel › Belediye Personeline İş Sağlığı Eğitimi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.