Bozkurt'ta Grup Yolu Ulaşıma Açıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bozkurt'ta Grup Yolu Ulaşıma Açıldı

Bozkurt\'ta Grup Yolu Ulaşıma Açıldı
20.08.2014 16:05  Güncelleme: 16:21

Bozkurt'a bağlı Koşmapınar, İbrahim ve Yaylatepe köyleri grup yolu ulaşıma açıldı.

Bozkurt ilçesine bağlı Koşmapınar, İbrahim ve Yaylatepe köyleri  grup yolu ulaşıma açıldı.

Bozkurt Kaymakamı Murat Gökoğlu, gazetecilere yaptığı açıklamada, grup yollarının, ilçede yapımı sürdürülen hidroelektrik santrali çalışması nedeniyle yaklaşık 3 aydan bu yana kapalı olduğunu hatırlattı.

Koşmapınar, İbrahim ve Yaylatepe köyleri grup yollarının Bozkurt Kaymakamlığı ve Köylere Hizmet Götürme Birliği'nin çalışmaları sonucu ulaşıma açıldığını ifade eden Gökoğlu, "Devam eden santral inşaatı nedeniyle bozulan yollar ve altyapının yeniden yapılma çalışmaları da sürüyor" dedi. - Kastamonu

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Bozkurt'ta Grup Yolu Ulaşıma Açıldı - Son Dakika


Advertisement