Çanakkale'de, trafikte seyir halindeki bir otomobil yandı.
Alınan bilgiye göre, 17 ED 696 plakalı otomobiliyle kızı ve torunuyla yola çıkan Fevzi Özbilen, Atatürk Caddesi'ne geldiği sırada aracın ön tarafından duman çıktığını fark etti.
Özbilen, aracını durdurarak kızı ve torunuyla indikten sonra motor bölümünün yandığını fark etti.
Vatandaşların haber vermesi üzerine olay yerine gelen Çanakkale Belediyesine bağlı itfaiye ekipleri, yangını kısa sürede söndürdü ancak otomobil kullanılamaz hale geldi.
Özbilen, gazetecilere yaptığı açıklamada, yangının nasıl çıktığını anlayamadığını belirterek, "Yola çıktık. Atatürk Caddesi'ne geldiğimizde bir koku ve duman hissettim. İndiğimde motor bölümünde alevleri gördüm" dedi.
Daha sonra araç, çekiciyle bulunduğu yerden kaldırıldı. - Çanakkale
Son Dakika › Yerel › Çanakkale'de Seyir Halindeki Otomobil Yandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.