Çorum' da okul bahçelerine kuşlar için yem bırakıldığı bildirildi.
Orman ve Su İşleri Çorum Şube Müdürü Mahmut Temel, yaptığı yazılı açıklamada, aşırı soğuklar nedeniyle kar yağışının başladığı günden bu yana soğuktan etkilenen hayvanlar için doğaya yem bıraktıklarını belirtti.
İl merkezindeki parklara özellikle kuşlar için yem bıraktıklarını ifade eden Temel, okulların ve camilerin bahçelerine de yem dökmeye başladıklarını kaydetti.
Temel, soğukları iyilik fırsatı olarak gören ve sokak hayvanlarına sahip çıkan vatandaşlara teşekkür ettiğini ifade etti.
- ÇORUM
Son Dakika › Yerel › Çorum'da Okul Bahçelerine Kuşlar İçin Yem Bırakıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.