Ankara'nın Çubuk ilçesinde belediye gribal enfeksiyonlara karşı önlem almak amacıyla, tüm okul servislerini ilaçladı.
Çubuk Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü'ne bağlı ekipler, gribal enfeksiyonlara karşı, ilçede faaliyette bulunan okul servislerini dezenfekte etti. İlçe genelinde hizmet veren yaklaşık 175 okul servisi dezenfekte edilirken, çalışma okulların tatil edilmesine kadar olan sürede periyodik olarak tekrarlanacak.
İlçede, okul servislerinin yanı sıra toplu taşıma araçları, camiler, parklar ve bahçelerin tamamında da ilaçlama çalışmaları yapılacağı bildirildoi.
- ANKARA
Son Dakika › Yerel › Çubuk'ta Okul Servisleri İlaçlandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.