Dinçel: "Bir Puan Kötünün İyisi" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Dinçel: "Bir Puan Kötünün İyisi"

Dinçel: "Bir Puan Kötünün İyisi"
04.03.2013 13:34

Spor Toto 3.Lig 2.Grup takımlarından Aydınspor 1923'ün teknik direktörü Selahaddin Dinçel, Hacettepe karşılaşmasını değerlendirdi.

Spor Toto 3. Lig 2. Grup takımlarından Aydınspor 1923'ün teknik direktörü Selahaddin Dinçel, Hacettepe karşılaşmasını değerlendirdi. Yedikleri şok iki golle devre arasında soyunma odasına girdiklerini belirten Dinçel, beraberliği 'Kötünün iyisi' olarak değerlendirdi.

Sahaya 3 puan düşüncesiyle çıktılarını kaydeden Aydınspor 1923 teknik direktörü Selahaddin Dinçel, "Hacettepe, genç ve diri bir ekip olduğunu tekrar gösterdi. Goller öncesinde yakaladığımız ancak değerlendiremediğimiz pozisyonlar var. Yediğimiz iki şok golün ardından devre arasına girdik" dedi.

İkinci yarının başında golü bulduklarını kaydeden Dinçel sözlerini şöyle sürdürdü: "Golden sonra rakip kaleye yüklendik. Bulduğumuz penaltı atışını gole çeviremedik. Son anlarda bulduğumuz gol bizim için kötünün iyisi niteliğinde oldu. Bu sorunu çözmek için kendi içimizde çalışacağız"

ARA VERMEDİLER

Siyah-beyazlı ekip Çarşamba günü oynayacağı Ümraniye maçı hazırlıklarına ara vermeden başladı. Kendi tesislerinde çalışmalara başlayan Efeler'de Hacettepe maçında forma giyen futbolcular rejenerasyon çalışması yaparken, oynamayan oyuncular antrenman yaptı. - AYDIN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Dinçel: 'Bir Puan Kötünün İyisi' - Son Dakika


Advertisement