Diyarbekirspor'da Yönetim Güçlenecek - Son Dakika
Son Dakika Logo

Diyarbekirspor'da Yönetim Güçlenecek

31.05.2016 14:10

Spor Toto 3. Lig takımlarından Diyarbekirspor’da Kulüp Başkanı Feyzi İlhanlı, yönetimi yeni isimlerle güçlendirmek istediklerini söyledi.

Spor Toto 3. Lig takımlarından Diyarbekir spor'da Kulüp Başkanı Feyzi İlhanlı, yönetimi yeni isimlerle güçlendirmek istediklerini söyledi.

İlhanlı, çok yakında iş adamlarıyla ve spor adamlarıyla görüşmeler gerçekleştireceklerini belirti. İlhanlı, bu konuda tüm görüş ve önerilere açık olduklarını kaydetti. İlhanlı, "Her zaman ifade ettiğimiz gibi bu kulüp bizim tekelimizde değil. Kulübün sahibi halkımızdır, Diyarbakırlılardır. En iyisi neyse onu yapmaya çalışıyoruz. Eksiklerimiz, göremediğimiz noktalar olabilir. Bunları gidermek isteriz. Kapımız iyi niyetli, zarar değil fayda vereceğine inandığımız herkese açıktır. Bu noktada tüm öneri ve görüşleri dikkate alacağız. Şu ana kadar bize gelen bazı öneri ve teklifler var. Bizim görüşmelerimiz de olacak. İş adamları ve spor adamlarıyla bir araya gelip kulübün geleceğine dair, yönetim şekli konusunda görüş alış-verişinde bulunacağız" dedi. - DİYARBAKIR

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Diyarbekirspor'da Yönetim Güçlenecek - Son Dakika


Advertisement