Merkez Melikgazi ilçesinde, evde doğum yaparken bacağını kestiği bebeğini öldürdüğü iddia edilen kadının, göbek bağı zannederek yanlışlıkla bebeğin bacağını kestiğini söylediği belirtildi.
Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü uzmanları, doğum esnasında bebeğinin bacağını keserek ölümüne yol açtığı iddia edilen kişiyi psikolojik destek vermek için tedavisinin sürdüğü Kayseri Eğitim ve Araştırma Hastanesi kadın doğum ve çocuk hastalıkları kliniğinde ziyaret etti.
Olayı uzmanlara anlatan kadının "Bebeğimin bacağını göbek bağı zannederek kestim" dediği öğrenildi. - Kayseri
Son Dakika › Yerel › Bebeğini Doğuruken Öldürme İddiasında Yeni Gelişme - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.