Eal Öğrencilerinden Anlamlı Davranış - Son Dakika
Son Dakika Logo

Eal Öğrencilerinden Anlamlı Davranış

Eal Öğrencilerinden Anlamlı Davranış
17.12.2015 15:36

Tepebaşı Belediyesi Doğal Yaşam Merkezi’ne teşekkür ziyaretine gelen Eskişehir Anadolu Lisesi (EAL) öğrencileri örnek bir davranış ile merkeze mama hediye etti.

Tepebaşı Belediyesi Doğal Yaşam Merkezi'ne teşekkür ziyaretine gelen Eskişehir Anadolu Lisesi (EAL) öğrencileri örnek bir davranış ile merkeze mama hediye etti.

EAL Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmeni Mustafa Yetim ve Biyoloji Öğretmeni Seda Ercan Akkaya rehberliğinde 9 ve 11. Sınıf öğrencilerinden oluşan yaklaşık 100 kişilik grup, Tepebaşı Belediyesi Doğal Yaşam Merkezi'ne ziyaret gerçekleştirdi. Öğrencilere barınak hakkında bilgi veren Veteriner İşleri Müdürü Yusuf Selek, yasalara bağlı kalarak yapılan çalışmalar ile sokak hayvanlarının korunması ve yaşam alanlarına sağlıklı olarak geri dönebilmeleri için uzman ekiple çalışma gerçekleştirdiklerini belirterek anlamlı davranışları için öğrencilere teşekkür etti. EAL öğrencileri harçlıklarından biriktirdikleri paralar ile aldıkları mamaları, Tepebaşı Belediyesi Doğal Yaşam Merkezi'ne teslim ederken merkez çalışanlarına da teşekkür için tatlı ikram ettiler.

Öğrenciler daha sonra veteriner eşliğinde Tepebaşı Belediyesi Doğal Yaşam Merkezi'ni gezdi. - ESKİŞEHİR

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Eal Öğrencilerinden Anlamlı Davranış - Son Dakika


Advertisement