Ereğli Belediye Meclisi mart ayı olağan toplantısı yeterli çoğunluk sağlanamadığından ertelendi.
Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, oturumu öncesi yaptırdığı yoklamada 25 meclis üyesinden 9'unun toplantıya katılması nedeniyle yeterli çoğunluğun sağlanamadığını belirledi.
Toplantıyı yarına erteleyen Posbıyık, " "Sanırım meclis üyelerinin mazereti var" dedi. - Zonguldak
Son Dakika › Yerel › Ereğli Belediye Meclis Toplantısı Ertelendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.