Erzurum'da Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Erzurum'da Karbonmonoksit Zehirlenmesi

16.12.2012 13:40

Erzurum'da karbonmonoksit gazından zehirlenen 5 kişi tedavi altına alındı.

Erzurum'da karbonmonoksit gazından zehirlenen 5 kişi tedavi altına alındı.

Palandöken ilçesi Yunusemre Mahallesinde ikamet eden Hamüllah Karaca, eşi Ayşe Karaca ve çocukları Volkan, Rümeysa ile Elif, kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Durumun fark edilmesi üzerine şahıslar, Bölge Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. 5 kişinin, hayatı tehlikesinin bulunmadığı bildirildi.

Muhabir: Selami Küçükoğlu/ Zehra Melek Çat

Yayıncı: Ömer Erim Baştimar - ERZURUM

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Erzurum'da Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika


Advertisement