Eşme'de Asayiş Uygulaması - Son Dakika
Son Dakika Logo

Eşme'de Asayiş Uygulaması

13.11.2013 15:35

Eşme Emniyet Müdürlüğü ekiplerinin asayiş uygulamasında aranan 2 kişi yakalandı, 13 kişi hakkında idari ve para cezası uygulandı.

Eşme Emniyet Müdürlüğü ekiplerinin asayiş uygulamasında aranan 2 kişi yakalandı, 13 kişi hakkında idari ve para cezası uygulandı.

Alınan bilgiye göre, Eşme İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri huzur ve güvenliğin sağlanması amacıyla ilçe merkezinde asayiş uygulaması gerçekleştirdi. Uygulamada kimlik kontrolleri sırasında hakkında yakalama kararı bulunan 2 kişi gözaltına alınarak, adliyeye sevk edildi.

Ekiplerin trafik uygulamasında ise araçlarında kuru sıkı tabanca yakalanan 2 kişi hakkında idari işlem uygulanırken, 4 kişiye de 3 bin 125 lira trafik cezası kesildi. Uygulamada, bir araç da trafikten men edildi.

Öte yandan denetimde 7 kişi hakkında çeşitli suçlardan idari işlem yapıldı.

Ekiplerin uygulamalarını Kaymakam Türker Çağatay Halim ile İlçe Emniyet Müdürü Ahmet Karaman da takip etti. - Uşak

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Eşme'de Asayiş Uygulaması - Son Dakika


Advertisement