Giresun'un da kış mevsiminde zarar geren ağaçların bakımları yapılıyor.
Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, çocuk parklarında, yeşil alanlarda, yol kenarlarında ve refüjlerde selvi ağacı dikimi yaptıktan sonra şehir genelinde ot temizleme çalışması yapılacak. Parkların ve yeşil alanların halkın en yoğun kullandığı bölgeler olduğunu vurgulayan yetkililer, bahar ve yaz mevsiminde Giresun'un çiçek açacağını kaydettiler. - GİRESUN
Son Dakika › Yerel › Giresun Yeşilin Cenneti Oluyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.