HEMŞİRE-DOKTOR KAVGASI EMNİYETTE BİTTİ!
Aile Sağlık Merkezinde görev yapan bir hemşire ile bir doktorun tartışması karakolda son buldu. Petrolkent Mahallesinde bulunan 6 no'lu acil sağlık merkezinde hemşire olarak görev yapan şahıs, aydı kurumda görevli doktorla tartıştı. Bir hastanın muayenesi yüzünden çıkan tartışmada, hemşire bayan hakarete uğrayıp tehdit edildiğini ileri sürdü. Olaya karışan doktorun ve hemşirenin ifadeleri alınmak üzere ilgili şubeye sevk edildikleri öğrenildi.
Son Dakika › Yerel › Hemşire Ve Doktor Kavgası Karakolda Bitti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.