Hemşire Ve Doktor Kavgası Karakolda Bitti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Hemşire Ve Doktor Kavgası Karakolda Bitti

Hemşire Ve Doktor Kavgası Karakolda Bitti
15.02.2014 13:08

Batmanda Aile Sağlık Merkezinde görev yapan bir hemşire ile bir doktorun tartışması kavgaya dönüşünce olaya polis müdahil oldu.

HEMŞİRE-DOKTOR KAVGASI EMNİYETTE BİTTİ!
Aile Sağlık Merkezinde görev yapan bir hemşire ile bir doktorun tartışması karakolda son buldu. Petrolkent Mahallesinde bulunan 6 no'lu acil sağlık merkezinde hemşire olarak görev yapan şahıs, aydı kurumda görevli doktorla tartıştı. Bir hastanın muayenesi yüzünden çıkan tartışmada, hemşire bayan hakarete uğrayıp tehdit edildiğini ileri sürdü. Olaya karışan doktorun ve hemşirenin ifadeleri alınmak üzere ilgili şubeye sevk edildikleri öğrenildi.

Kaynak: Temsilci

Son Dakika Yerel Hemşire Ve Doktor Kavgası Karakolda Bitti - Son Dakika


Advertisement