İnşaat Mühendislerinin Pikniği - Son Dakika
Son Dakika Logo

İnşaat Mühendislerinin Pikniği

İnşaat Mühendislerinin Pikniği
25.06.2012 16:14

İnşaat Mühendisleri Odası Trabzon Şubesi, her yıl geleneksel olarak düzenlediği bahar şenliğinin bu yıl 4'ncüsünü yaparak geleneği bozmamış oldu.

İnşaat Mühendisleri Odası Trabzon Şubesi, her yıl geleneksel olarak düzenlediği bahar şenliğinin bu yıl 4'ncüsünü yaparak geleneği bozmamış oldu.

Trabzon'da bir restoranın bulunduğu alanda gerçekleştirilen pikniğe üyeler tam kadro katılırken aileleriyle güzel bir gün geçirmenin keyfini yaşadılar.

İnşaat Mühendisleri Odası Trabzon Şube Başkanı Mustafa Yaylalı, geçen aylarda gerçekleştirdikleri olağan genel kurul sonrası yoğun bir çalışma temposu içine girdiklerini belirterek, "Biraz da olsa hem iş stresinden uzaklaşmak hem de yazın bu güzel gününde üyelerimizle bir araya gelmeyi amaçladık. Bir gün de olsa bu şekilde bir gün geçirmek hepimiz için biraz moral kaynağı olmuştur" dedi. - TRABZON

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel İnşaat Mühendislerinin Pikniği - Son Dakika


Advertisement