İpsala Kaymakamı Mehmet Ali Gürbüz, ilçeye bağlı köylere 66 çöp konteyner alındığını bildirdi.
Gürbüz, AA muhabirine yaptığı açıklamada, ilçeye bağlı köylere 16 adet 800 litrelik, 50 adet 400 litrelik toplam 66 adet çöp konteyner alındığını söyledi.
Çevrenin temiz olması için ellerinden geleni yaptıklarını belirten Gürbüz,
"Konteynerlerin 25'i köylere hizmet götürme birliğince, 11'i köy muhtarlıklarınca, 30 adet çevrede faaliyet gösteren sponsor firmalar tarafından alındı. Köylerde daha önce hedeflenen çöp konteyner sayısına ulaştık" dedi.
Muhabir: İsmail Aliş/ Cihan Demirci
Yayıncı: Murat Paksoy - EDİRNE
Son Dakika › Yerel › İpsala'nın Köylerine 66 Çöp Konteyner Alındı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.