Alaplı'da etkili olan kar yağışı nedeniyle okullarına gidemeyen öğrencilerin karnelerini veliler aldı.
Alaplı İlçe Milli Eğitim Müdürü Hüseyin Taşıran, AA muhabirine yaptığı açıklamada, kar yağışı nedeniyle okulların 3 gün önce yarıyıl tatiline girdiğini söyledi.
Okullara gidemeyen öğrencilerin yerine velilerin karne almaya geldiğini anlatan Taşıran, "Velilerimizden isteğimiz, karnesinde düşük notu olan öğrencilere olumlu yönde yaklaşmalarıdır. Öğrencilerimiz de tatilde en az bir kitap okusun" dedi.
- ZONGULDAK
Son Dakika › Yerel › Kardan Dolayı Okullarına Gidemeyen Çocukların Karnelerini Veliler Aldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.