Kars Belediyesi'nde Kenti Ağaçlandırıyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kars Belediyesi'nde Kenti Ağaçlandırıyor

Kars Belediyesi\'nde Kenti Ağaçlandırıyor
16.05.2014 09:19

Kars Belediye Başkanı Murtaza Karaçantan’ın girişimleriyle kentin muhtelif bölgelerinde ağaç dikimi gerçekleştirildi.

Kars Belediye Başkanı Murtaza Karaçantan'ın girişimleriyle kentin muhtelif bölgelerinde ağaç dikimi gerçekleştirildi.

Kars Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü şehir genelinde ağaçlandırma çalışması başlattı. Kars Belediyesi Sosyal Sorumluluk Projesi (SODES) kapsamında Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Fakültesi Sosyal Bilgiler öğretmenliği bölümü öğrencileri ile birlikte ağaç dikti.

Belediye Başkanlığı'nca başlatılan çalışmalar da 150 ağaç dikimini yapılarak can suyu verildi.

Kars Belediye Başkanı Murtaza Karaçanta, kentin daha yeşil olması olarak Park ve Bahçeler Müdürlüğü'nün ağaç dikimi yaptığını söyledi.

Başkan Murtaza Karaçanta, "Şehirdeki cadde ve sokakların uygunluk durumlarına göre fidan, çalı grubu ve mevsimlik çiçeklerle çevreyi değerlendirmeye çalışıyoruz. Kentteki yeşil dokuyu daha da çok zenginleştirmeyi amaçlıyoruz. Şehirde ki belirlenen noktalara Betula, pendula (Huş) ağaç türleri ile donatacağız. Ağaçlandırma çalışması kapsamında Cumhuriyet Caddesi gibi önemli güzergahlardaki yol kenarlarına uygun fidanları toprakla buluşturacağız" dedi. - KARS

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Kars Belediyesi'nde Kenti Ağaçlandırıyor - Son Dakika


Advertisement