Köprübaşı'nda Öğrencilere Süt Dağıtımı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Köprübaşı'nda Öğrencilere Süt Dağıtımı

Köprübaşı\'nda Öğrencilere Süt Dağıtımı
30.03.2013 13:52

Milli Eğitim Bakanlığı, Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı ile Sağlık Bakanlığı'nın ortaklaşa yürüttüğü 'Okul Sütü' projesi kapsamında Köprübaşı Alanyolu Merkez Okulu'nda öğrencilere süt dağıtılmaya başlandı.

Milli Eğitim Bakanlığı, Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı ile Sağlık Bakanlığı'nın ortaklaşa yürüttüğü 'Okul Sütü' projesi kapsamında Köprübaşı Alanyolu Merkez Okulu'nda öğrencilere süt dağıtılmaya başlandı.

Alanyolu merkez

İlkokulu'nda öğrencilere süt dağıtımı programına, ilçe milli eğitim müdürü Mehmet Öztürk, Alanyolu İlköğretim Kurumları Müdür Vekili Murat Öztürk de katıldı.

İlçe milli eğitim müdürü Mehmet Öztürk, okul sütü projesinin geçen yıl başladığını ve bu yıl gecikmeli olarak tekrar devreye girdiğini söyledi.

Sütün her açıdan çok önemli olduğunu belirten Öztürk, "Özel bir itina ve dikkat gösterilmediği zaman çocuklar süt içmeden büyüyor. Halbuki süt içmek, gerçekten sağlıklı bir gelişim için çok önemli. Bilinçli aileler süt içimine dikkat ediyorlar. Bizim ciddi manada bir süt üretimimiz var. Bu süt üretiminin sürdürülebilmesi için sağlam da bir tüketimin gelişmesi gerekiyor. Bütün bunları bir araya getirdiğimizde bu proje, her yönden çok önemli oluyor" dedi.

Alanyolu İlköğretim Kurumları Müdür Vekili Murat Öntürk de, çocukların bedensel gelişimi açısından sütün çok önemli olduğunu vurgulayarak, sütün içerisinde bulunan protein nedeniyle çocukların süt tüketmesi gerektiğini söyledi. - MANİSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Köprübaşı'nda Öğrencilere Süt Dağıtımı - Son Dakika


Advertisement