Lapseki Kaymakamı Tavlı Açıklaması - Son Dakika
Son Dakika Logo

Lapseki Kaymakamı Tavlı Açıklaması

29.06.2012 12:26

Lapseki Kaymakamı İsmail Ayhan Tavlı, yeni hastanenin 2014 yılında açılacağını söyledi.

Lapseki Kaymakamı İsmail Ayhan Tavlı, yeni hastanenin 2014 yılında açılacağını söyledi.

Kaymakam Tavlı, devlet hastanesinin yapımının gecikmesi dolayısıyla yaptığı açıklamada, yeni hastane için yapım iradesinin olduğunu ifade etti.

Sorunun iç yazışmalardan kaynaklandığını belirten Tavlı, şunları kaydetti:

"Bakanlıktan edindiğimiz bilgiye göre yeni Lapseki Devlet Hastanesi'ni 2014'te hizmete açacağız inşallah. Şehir imarı yeni hastane yapılacak tarafa doğru kaymaktadır. Köprü de o tarafa yapılacak deniyor. Zamanla orası da merkez olacaktır. Devlet her şeyin hesabını yapar ve karar verir. 2014 yılında hastanenin hizmete girmesini planlıyoruz. Mimari projenin ihalesi yapıldı, herkesi projeye sahip çımaya çağırıyoruz."

Muhabir : Ercan Özçetin/ Fikriye Susam Uyar

Yayıncı : Haluk Yüksel - ÇANAKKALE

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Lapseki Kaymakamı Tavlı Açıklaması - Son Dakika


Advertisement