Manisa Şehirlerarası Otobüs Terminali Açıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Manisa Şehirlerarası Otobüs Terminali Açıldı

Manisa Şehirlerarası Otobüs Terminali Açıldı
19.03.2014 22:42  Güncelleme: 23:12

Manisa Belediyesinin Şehirlerarası Otobüs Terminali, törenle açıldı.

Manisa Belediyesi Şehirlerarası Otobüs Terminali, törenle açıldı.

Belediye Başkanı Cengiz Ergün, Ahmet Bedevi Mahallesi'ndeki terminalin açılışında, terminal alanının, yaklaşık 210 bin metrekarelik alanı kapsadığını belirtti.

Terminalin, yaklaşık 30 milyon liraya mal olduğunu dile getiren Ergün, terminalin önünden geçen Gediz Nehri'ni de ıslah edip temizlediklerini kaydetti.

Konuşmanın ardından şarkıcı Linet, konser verdi. - Manisa

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Manisa Şehirlerarası Otobüs Terminali Açıldı - Son Dakika


Advertisement