Manisa Belediyesi Şehirlerarası Otobüs Terminali, törenle açıldı.
Belediye Başkanı Cengiz Ergün, Ahmet Bedevi Mahallesi'ndeki terminalin açılışında, terminal alanının, yaklaşık 210 bin metrekarelik alanı kapsadığını belirtti.
Terminalin, yaklaşık 30 milyon liraya mal olduğunu dile getiren Ergün, terminalin önünden geçen Gediz Nehri'ni de ıslah edip temizlediklerini kaydetti.
Konuşmanın ardından şarkıcı Linet, konser verdi. - Manisa
Son Dakika › Yerel › Manisa Şehirlerarası Otobüs Terminali Açıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.