Namık Kemal Üniversitesi Marmara Ereğlisi Meslek Yüksekokulu yönetimi, öğrenciler için Tekirdağ'a kütüphane gezisi düzenledi.
Marmara Ereğlisi Meslek Yüksekokul Yönetimi tarafından, öğrenciler için Namık Kemal Üniversitesi merkez kütüphanesine gezi düzenlendi. Namık Kemal Üniversitesi Kütüphane Dokümantasyon Dairesi Başkanı Sevim Gaytancıoğlu tarafından yönlendirilen uzmanlar, konuk öğrencilere bilgilendirme semineri verdi. Seminerde, öğrencilerin kütüphaneden faydalanabilmeleri hakkında teferruatlı bilgi verildi.
Kütüphane gezisinden memnun kalan öğrenciler, bu tür gezilerin bilgi dağarcıklarını arttırdığını, tecrübe kazandıklarını ifade ederek, okul idarecilerine teşekkür etti. Kütüphane yetkilileri ise, ilçede okuyan öğrencilerin kütüphanelerini kullanmak istemelerin kendilerini memnun ettiğini dile getirdi. - TEKİRDAĞ
Son Dakika › Yerel › Marmara Ereğlisi Myo Öğrencilerinin Kütüphane Gezisi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.