Medical Park'tan 2 Bin Kişiye Aşure İkramı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Medical Park'tan 2 Bin Kişiye Aşure İkramı

Medical Park\'tan 2 Bin Kişiye Aşure İkramı
27.11.2013 15:56  Güncelleme: 15:55

Medical Park Gaziantep Hastanesi, Muharrem ayı etkinlikleri çerçevesinde hastane girişinde kurulan stantta 2 bin kişiye aşure ikramında bulundu.

Medical Park Gaziantep Hastanesi, Muharrem ayı etkinlikleri çerçevesinde hastane girişinde kurulan stantta 2 bin kişiye aşure ikramında bulundu.

İslam tarihinde bir çok önemli olayın gerçekleştiği ay olarak kabul edilen, Hz. Hüseyin'in Kerbela'da şehit edilmesi olayının yaşandığı ve hicri yılbaşının da içinde bulunduğu bolluk ve bereket ayı olan Muharrem Ayı'nın 10. gününe denk gelen aşure günü, çeşitli etkinliklerle kutlanmaya devam ediyor.

Medical Park Gaziantep Hastanesi de Muharrem ayı etkinlikleri çerçevesinde hastane lobisinde oluşturulan masada 2 bin kişiye aşure dağıtımı gerçekleştirdi. Vatandaşlar aşure ikramından oldukça memnun kalırken, böylesine anlamlı bir günde organizasyonda emeği geçenlere teşekkür etti. - GAZİANTEP

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Medical Park'tan 2 Bin Kişiye Aşure İkramı - Son Dakika


Advertisement