Misafirliğe Gittiler, Altınları Çaldılar - Son Dakika
Son Dakika Logo

Misafirliğe Gittiler, Altınları Çaldılar

05.09.2013 10:27  Güncelleme: 10:33

Erzurum'da misafirliğe giden iki kişi ev sahibinin kızının altınlarını çalıp kaçtılar.

Erzurum'da misafirliğe giden iki kişi ev sahibinin kızının altınlarını çalıp kaçtılar.

Edinilen bilgiye göre, Erzurum'un Tortum ilçesine bağlı Pehlivanlı beldesinde meydana gelen olayda; Ö.A., babasına ait eve ziyarete gelen E.E. ve E.A.'nın evde kendisine ait bulunan 3 adet çeyrek, 3 adet yarım, 6 adet tam ve 1 adet beşibirlik olmak üzere toplam15 bin TL değerinde altın çaldığını iddia etti. Jandarma konuyla ilgili olarak tahkikat başlatırken, E.E. ve E.A. olaydan sonra İstanbul'a gittikleri, şüphelileri yakalama çalışmasının devam ettiği bildirildi. - ERZURUM

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Misafirliğe Gittiler, Altınları Çaldılar - Son Dakika


Advertisement