Altınordu Muhtarlar Derneği Başkanı Hüseyin Akdeniz ve Yönetim Kurulu üyeleri Vali İrfan Balkanlıoğlu'nu ziyaret etti.
Vali Balkanlıoğlu, muhtarların devlet ve vatandaş arasında köprü görevi gördüğünü söyledi.
Muhtarlarla her konuda iş birliği yapmaya hazır olduklarını ifade eden Vali Balkanlıoğlu, şöyle konuştu:
"Muhtarlarımıza çok büyük görevler düşüyor. Çünkü muhtarlarımız devlet ile vatandaş arasında köprü görevini üstleniyor. Muhtar bulunduğu mahallenin gözü kulağıdır. O anlamda her zaman kendileri ile iş birliği yapmaya hazırız. Yeter ki vatandaşın derdine derman olalım."
Altınordu Muhtarlar Derneği Başkanı Hüseyin Akdeniz ise "Ordu ili muhtarlık kurumu içinde birçok ilklere imza atan bir ildir. 19 ilçesinin 14'ünde muhtarlar derneği olan bu kurum örgütleşme anlamında baktığımızda oluşumunu İstanbul ve Ankara'dan sonra federasyona taşımıştır. Bu dayanışma bilinci içinde hareket eden kurumumuz gerek kamu alanında gerekse yerel alanda hep işbirliğini ön planda tutmuştur ve tutmaya da devam edecektir" dedi. - Ordu
Son Dakika › Yerel › Muhtarlardan Vali Balkanlıoğlu'na Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.