Antalya Büyükşehir Belediyesi Atık Yönetimi ve İşletme Şube Müdürlüğü tarafından, Emel-Sevgi Taner İlköğretim Okulu'nda seminer düzenlendi.
Eğitimde, öğrencilere çevreyi nasıl koruyacakları, atık ambalaj, elektrik malzemesi, elektronik eşya, madeni ve bitkisel yağlar, lastikler ile pillerin geri kazanılmasının insan ve çevre sağlığına önemi anlatıldı. Öğrencilere, geri kazanılabilir atıkların, değerlendirilemeyen atıklardan ayrı toplanması, ayrı toplama kutularına atılması konusunda da bilgi verildi. Seminere katılan öğrenciler de, yanlarında getirdikleri kullanılmış pilleri, Büyükşehir Belediyesi'nin pil toplama aracına teslim etti.
Büyükşehir Belediyesi'nin 2011-2012 eğitim-öğretim yılında başlattığı seminerlerde, 20 okulda 7 bin öğrenciye eğitim verildi. 2012-2013 eğitim-öğretim sezonunda 31 okulda 15 bin öğrenciye atıkların geri dönüşümü konusunda eğitimler verilmesi planlanıyor.
Muhabir: Şamil Kahveci
Yayıncı: Güç Gönel - ANTALYA
Son Dakika › Yerel › Öğrenciler Geri Dönüşüm Konusunda Bilgilendirildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.