Osmaniye Anadolu Sağlık Meslek Lisesi öğrencileri tarafından "İçimizdeki Çocuğa Bir Kitap Kampanyası" başlatıldı.
Osmaniye Belediye Başkanı Kadir Kara, Anadolu Sağlık Meslek Lisesi bahçesinde düzenlenen törende, insanların bir şeyler söyleyebilmesi için bilgi darağacının geniş olması gerektiğini belirterek bunun da ancak çok kitap okumakla mümkün olabileceğini belirtti.
Milli Eğitim Müdürü Kadir Kılıç ise Türkiye'de okuma oranının düşük olduğunu, bu oranı artırmak için okuma bilincinin küçük yaşta oluşturulmasını amaçladıklarını söyledi.
Okul Müdürü Hasan Uçar da kampanyanın sınıf kitaplıklarının zenginleştirilmesi amacıyla başlatıldığını belirterek, resmi ve özel kuruluşlardan kitap bağışı beklediklerini söyledi.
Konuşmaların ardından Kılıç, Kara'ya teşekkür plaketi verdi.
- OSMANİYE
Son Dakika › Yerel › Osmaniye'de 'İçimizdeki Çocuğa Bir Kitap Kampanyası' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.