Palandöken Belediye Başkanlığı'nca düzenlenen programda personel bayramlaştı.
Şehitler Parkı'nda düzenlenen bayramlaşma programına Belediye Başkanı Orhan Bulutlar, Narman Belediye Başkanı Ahmet Yücel İşleyen, belediye başkan yardımcıları, birim müdürleri ve çalışanlar katıldı. Oldukça samimi bir ortamda gerçekleşen programda konuşan Başkan Bulutlar, bütün personelin bayramını kutlayarak, çalışmalarından dolayı teşekkür etti. Personelle her zaman iç içe olduklarını dile getiren Başkan Bulutlar, başarının bir ekip çalışması sonucu ortaya çıktığını belirtti. - ERZURUM
Son Dakika › Yerel › Palandöken Belediyesi Personeli Bayramlaştı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.