Uludere Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü'ne yeni bir itfaiye aracı alındı.
Belediye Başkanı Mesut Paksoy, yaptığı açıklamada, teknolojik gelişmelere kayıtsız kalmayıp kendini yenileyen ve hizmet kalitesini artıran bir belediyecilik anlayışı ile mevcut araç filolarına yenilerini eklemeye devam edeceklerini söyledi.
Hızla büyüyen ve gelişen ilçenin ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamak için İtfaiye Müdürlüğü'ne yapılan araç takviyesinin hizmet kalitesini arttıracağını belirten Paksoy, "Daha önce kısıtlı imkanlarımızla çalışmaları yürütüyorduk. Yeni aldığımız araçta kurtarma ekipmanı tam teşekkürlüdür" dedi. - Şırnak
Son Dakika › Yerel › Uludere Belediyesine Yeni İtfaiye Aracı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.