Vali Özçimen, Askerlerle Fidan Dikti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Vali Özçimen, Askerlerle Fidan Dikti

11.11.2013 17:42

Bolu Valisi İbrahim Özçimen, Bolu 2’nci Komando Tugay Komutanlığında vatani görevlerini yapan askerlerle ceviz fidanı dikti

Bolu Valisi İbrahim Özçimen, Bolu 2'nci Komando Tugay Komutanlığında vatani görevlerini yapan askerlerle ceviz fidanı dikti.

Tugay Komutanlığında düzenlenen etkinlik hakkında protokole bilgi veren İstihkam Binbaşı Ataman Dayi, bu faaliyetin ilkbahar ve sonbahar dönemi olarak ikiye ayrıldığını, ilkbahar döneminde 5 bin 200, sonbahar döneminde ise bin 900 ağaç dikildiğini söyledi.

Bilgilendirmenin ardından Vali Özçimen, protokoldekiler, subaylar ve askerler komutanlıkta ayrılan alana ceviz fidanı dikerek, isimlerinin yazılı olduğu künyeleri taktı.

Ağaç dikme faaliyetine, Vali Özçimen, Garnizon Komutanı Tuğgeneral İsmail Güneşer, Belediye Başkanı Alaaddin Yılmaz, kurum müdürleri ve askerler katıldı. - Bolu

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Vali Özçimen, Askerlerle Fidan Dikti - Son Dakika


Advertisement