Yayladağı ilçesinde Orta Öğretime Geçiş Sınavı'nda (TEOG) başarı gösteren öğrencilere ödül verildi.
Yayladağı Kaymakamı Alpaslan Altınışık, Öğretmenevi Toplantı Salonu'ndaki programda, geleceğin temenatı olan çocuklara eğitim konusunda ne gerekiyorsa yapmaya hazır olduklarını kaydetti.
Konuşmanın ardından Kaymakam Altınışık ve ilçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Öztürk tarafından, öğrencilere ödülleri verildi.
Programa, okul idarecileri, öğretmenler ve veliler katıldı. - Hatay
Son Dakika › Yerel › Yayladağı'nda Başarılı Öğrencilere Ödül - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.