Elazığ'da seyir halindeki motosiklet alev aldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Elazığ'da seyir halindeki motosiklet alev aldı

Elazığ\'da seyir halindeki motosiklet alev aldı
30.12.2023 21:17

Elazığ'ın Doğukent Mahallesi'nde seyir halindeki bir motosiklet aniden alev aldı. Sürücü, motosikletin yanmasını fark ederek hemen itfaiye ekiplerine haber verdi. İtfaiye ekipleri olay yerine gelerek yangını söndürdü. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Elazığ'da seyir halindeki bir motosiklet alev aldı. Yangın itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.

Olay, Doğukent Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, seyir halindeki motosiklet bir anda alev aldı. Sürücü, motosikletinin yandığını görünce hemen uzaklaşarak durumu itfaiye ekiplerine bildirdi. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri yanan motosikleti söndürdü.

Olay ile ilgili inceleme başlatıldı. - ELAZIĞ

Kaynak: İHA

Son Dakika 3.Sayfa Elazığ'da seyir halindeki motosiklet alev aldı - Son Dakika


Advertisement