Gaziantep İl Jandarma Komutanlığı ekipleri yol kontrolü sırasında koli içerisinde 13 buçuk kilo toz esrar ele geçirdi.
Zeytinli kavşağı civarında bir araçta yapılan inceleme sonucu biri Suriye uyruklu iki kişiye ait olduğu öğrenilen 13 buçuk kilogram preslenmiş toz esrar ele geçirildi.
Olayla ilgili 2 şahıs, jandarmadaki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. - GAZİANTEP
Son Dakika › 3.Sayfa › Gaziantep'te 13 Kilo Uyuşturucu Madde Ele Geçirildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.