Bursa'da, intihar etmek için 2 katlı evin çatısına çıkan 32 yaşındaki İsmail K., daha sonra vaz geçti. Çıktığı çatıdan inemeleyen İsmail K.'ya polis yardım etti.
Bursa'nın Osmangazi İlçesi Alaaddinbey Mahallesi'nde uyuşturucu madde aldığı öne sürülen İsmail K. sabaha karşı intihar etmek için 2 katlı evin çatısına duvarlardan tırmanarak çıktı. Çatıda bağıran İsmail K.'yı görenlerin haber vermesi üzerine sevk edilen polis ekipleri İsmail K.'yı ikna etmeye çalıştı. Yaklaşık 1 saat sonra intihardan vaz geçen İsmail K., bu kez düşerek ölmekten korktuğu için polisten yardım istedi. Aynı şekilde çatıya çıkan polis İsmail K.'yı evde olmayan bina sahibine ulaşıp kilitli olan çatının girişini açtırarak kendisini indirdi. Soğuktan titreyen İsmail K., ambulans ile sağlık kontrolünden geçilip ifadesinin alınması için Muradiye Devlet Hastanesi'ne getirildi. - Bursa
Son Dakika › 3.Sayfa › İntihar İçin Çıktığı Çatıda Düşerek Ölmekten Korktu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.