Kütahya'da Yunus Timleri 2 kişinin üzerinde uyuşturucu ele geçirdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kütahya'da Yunus Timleri 2 kişinin üzerinde uyuşturucu ele geçirdi

Kütahya\'da Yunus Timleri 2 kişinin üzerinde uyuşturucu ele geçirdi
07.11.2022 10:18  Güncelleme: 10:24

Kütahya'da Motosikletli Polis Timlerince 2 şahsın yapılan üst aramasında uyuşturucu ele geçirildi.

Kütahya'da Motosikletli Polis Timlerince 2 şahsın yapılan üst aramasında uyuşturucu ele geçirildi.

Asayiş Şube Müdürlüğü Motosikletli Polis Timlerince Şair Şeyhi Dumlupınar Mahallesinde yapılan çalışmalarda, İ.K. (23) isimli şahsın yapılan üst aramasında, 0,71 gram metamfetamin, 1 adet payp ve 1 adet bong, A.Ö. (22) isimli şahsın üst aramasında ise,1,36 gr metamfetamin ele geçirildi.

Gözaltına alınan şahıslar gerekli işlemler için Polis Merkezi Amirliğine teslim edildi. - KÜTAHYA

Kaynak: İHA

Son Dakika 3.Sayfa Kütahya'da Yunus Timleri 2 kişinin üzerinde uyuşturucu ele geçirdi - Son Dakika


Advertisement