Madde Bağımlıları 4 Katlı Metruk Binayı Yakıp Kaçtı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Madde Bağımlıları 4 Katlı Metruk Binayı Yakıp Kaçtı

Madde Bağımlıları 4 Katlı Metruk Binayı Yakıp Kaçtı
16.12.2017 04:54

Pendik’te 4 katlı metruk binada madde kullanan kimliği belirsiz kişiler binanın en üst katını ateşe verip kaçtı.

Pendik'te 4 katlı metruk binada madde kullanan kimliği belirsiz kişiler binanın en üst katını ateşe verip kaçtı. Yangın, itfaiye ekipleri tarafından söndürülürken mahalleli isyan etti.

Olay, saat 03.00 sıralarında Pendik Kaynarca Mahallesi Kıbrıs Sokak'ta meydana geldi. İddiaya göre kimliği belirsiz madde bağımlısı şahıslar, 4 katlı metruk binanın en üst katını ateşe verip kaçtı. Mahalle sakinleri binadan alevlerin yükseldiğini görünce durumu hemen itfaiye, polis ve sağlık ekiplerine haber verdi. İhbar üzerine olay yerine itfaiye ekipleri gelerek alev alev yanan binaya müdahale etti. Yaklaşık bir buçuk saat çalışmanın ardından itfaiye ekipleri yangını söndürdü. Vatandaşlar mahallerinde ki boş binalara sürekli madde bağımlısı kişilerin girmesinden şikayetçi olduklarını belirtti.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı. - İSTANBUL

Kaynak: İHA

Son Dakika 3.Sayfa Madde Bağımlıları 4 Katlı Metruk Binayı Yakıp Kaçtı - Son Dakika


Advertisement