Amerikan Tıp Derneği tarafından yapılan bir araştırmaya göre, Akdeniz beslenme biçimi, beyinde damar daralması olasılığını düşürüyor. Araştırmada ayrıca, erkeklerin kadınlardan daha çok Akdeniz beslenme biçimine eğilimli olduğu belirtiliyor.
LOS ANGELES
(AT/ORH/ZHR) - Ankara
Son Dakika › Dünya › Amerikan Tıp Derneği: 'Akdeniz Diyeti Beyin Sağlığını Destekliyor' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.