Lavrov: "Batı Ülkeleri, Rusya'yı Kötüleme Kampanyasını Sürdürüyor" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Lavrov: "Batı Ülkeleri, Rusya'yı Kötüleme Kampanyasını Sürdürüyor"

17.03.2017 15:14

Rusya Dışişleri Bakanı Sergey Lavrov, “Batı ülkeleri Rusya’yı kötüleme amaçlı kampanya sürdürüyor” dedi.

Rusya Dışişleri Bakanı Sergey Lavrov, "Batı ülkeleri Rusya'yı kötüleme amaçlı kampanya sürdürüyor" dedi.

Rusya Dışişleri Bakanı Sergey Lavrov, kar amacı gütmeyen kuruluşların temsilcileri ile gerçekleştirdiği bir toplantıda açıklamalarda bulundu. Lavrov, "Hızla gelişen bilgi ve iletişim teknolojileri koşullarında, dünya meselelerinde istikrarın koruması medyanın tarafsız çalışmasına bağlıdır. Batı ülkelerinin sürdürdüğü Rusya'yı kötüleme kampanyası bu duruma yardımcı olmuyor. Batı'nın gazetecilerimizin çalışmalarına uyguladığı sayısız kısıtlamalar çok endişe verici. Mesleki kurumların, gazeteciliğin standartlarını destekleyeceğini umuyoruz" diyerek açıklamalarını sonlandırdı. - MOSKOVA

Kaynak: İHA

Son Dakika Dünya Lavrov: 'Batı Ülkeleri, Rusya'yı Kötüleme Kampanyasını Sürdürüyor' - Son Dakika


Advertisement