Ulaştırma Bakanı Ahmet Arslan, 144 milyar dolarlık ulaştırma ve haberleşme altyapı yatırımı ile yılda 11 milyar dolar tasarruf yapıldığını söyledi.
Son Dakika › Ekonomi › 144 Milyar Dolar Yatırım ile Yılda 11 Milyar Dolar Tasarruf - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.