Atık İlaç Ara Depolama Tesisi Faaliyete Başladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Atık İlaç Ara Depolama Tesisi Faaliyete Başladı

Atık İlaç Ara Depolama Tesisi Faaliyete Başladı
20.07.2018 17:02

Atık ilaçların doğaya bırakılmasının çevre için bir felaket olduğunu belirten Pharmabotanica Kooperatif Başkanı Saydan, bir atık ara depolama tesisinin faaliyete başladığını duyurdu.

Atık ilaçların doğaya bırakılmasının çevre için bir felaket olduğunu belirten Pharmabotanica Kooperatif Başkanı Saydan, bir atık ara depolama tesisinin faaliyete başladığını duyurdu.

Kaynak: Dunya.com

Son Dakika Ekonomi Atık İlaç Ara Depolama Tesisi Faaliyete Başladı - Son Dakika


Advertisement