Atık ilaçların doğaya bırakılmasının çevre için bir felaket olduğunu belirten Pharmabotanica Kooperatif Başkanı Saydan, bir atık ara depolama tesisinin faaliyete başladığını duyurdu.
Son Dakika › Ekonomi › Atık İlaç Ara Depolama Tesisi Faaliyete Başladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.