Bakan Albayrak, Üst Düzey Banka Yöneticileriyle Bir Araya Geldi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bakan Albayrak, Üst Düzey Banka Yöneticileriyle Bir Araya Geldi

15.04.2016 16:39

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak,Türkiye Bankalar Birliği yönetimindeki bankaların genel müdürleri ile İstanbul'da bir araya geldi.

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, Türkiye Bankalar Birliği yönetimindeki bankaların genel müdürleri ile İstanbul'da bir araya geldi.

Beylerbeyi Sarayında enerji finansmanı konusunda gerçekleşen toplantıda konuşan Bakan Albayrak, sözlerine katılımcılara teşekkür ederek başladı.

Albayrak, "Enerji sektörü, geldiğimiz günden beri Türkiye'nin gündeminde. Türkiye'nin ekonomi ajandasını işgal eden sektörlerden biri. Enerjinin finans sektörü ile ilgili dününü, bugününü ve yarınını, sektörün yaşadığı sorunları, fırsatları ve gelecek hedeflerini sizlerle konuşmak istedik. Biz bugün sizleri dinlemeye geldik." dedi.

Basına kapalı gerçekleşen toplantıda enerji sektörünün finansal durumu değerlendirildi, devam eden ve planlanan projeler kapsamında hayata geçirilebilecek finansman modelleri ile ilgili görüş alış verişinde bulunuldu.

Kaynak: AA

Son Dakika Ekonomi Bakan Albayrak, Üst Düzey Banka Yöneticileriyle Bir Araya Geldi - Son Dakika


Advertisement