Gelişmekte Olan Ülkeler Neden Satıyor? - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gelişmekte Olan Ülkeler Neden Satıyor?

Gelişmekte Olan Ülkeler Neden Satıyor?
20.04.2013 23:13

Gelişmekte olan ülkelerin hisse senedi piyasalarındaki performans düşüklüğü beş nedene bağlanıyor.

Barclays analistleri Apple'ın üretim hattı ile ilgili büyük bir soruna dönüşebilecek önemli bir detaya dikkat çekti: Apple üretim hattında önemli yöneticilerini kaybediyor...

Devamı İçin Tıklayın

Kaynak: TheLira.com

Son Dakika Ekonomi Gelişmekte Olan Ülkeler Neden Satıyor? - Son Dakika


Advertisement