Merhaba Arkadaşlar! Güvenlik gibi giyinip bankta oturan insanların yanına gittim ve elimdeki dedektörle uzun süredir burada oturduğunu tespit ettim diyerek ceza kesmeye çalıştım, para vermeyenleri de kelepçeleyerek trolledim! Videoyu beğenmeyi unutmayın ve sizce başka nasıl troller yapayım videonun altına yorum olarak yazabilirsiniz! HALA DA KANALA ABONE DEĞİLSENİZ ABONE OLUN! SİZİ ÇOK SEVİYORUUM! YEEĞĞSSS! : ))
Son Dakika › Ekonomi › Güvenlik Oldum Kelepçeleyerek Trolledim ! - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.