30 Öğrenci, Okulda Karbonmonoksitten Zehirlendi (2) - Son Dakika
Son Dakika Logo

30 Öğrenci, Okulda Karbonmonoksitten Zehirlendi (2)

30 Öğrenci, Okulda Karbonmonoksitten Zehirlendi (2)
04.04.2012 16:53

Karaman Amelebirliği İlköğretim Okulu'nda, 1 stajyer öğretmen ile 46 öğrencinin karbonmonoksit gazından etkilendiği belirtildi.

30 ÖĞRENCİ, OKULDA KARBONMONOKSİTTEN ZEHİRLENDİ (2)

1 ÖĞRETMEN, 46 ÖĞRENCİ ZEHİRLENDİ

Karaman Amelebirliği İlköğretim Okulu'nda, 1 stajyer öğretmen ile 46 öğrencinin karbonmonoksit gazından etkilendiği belirtildi. Öğrencilerin büyük bölümünün sağlık ocağı ve hastanelerdeki tedavilerinin ardından taburcu edildiği, 13'ünün tedavisinin ise hastanede sürdüğü belirtildi.

47 kişinin zehirlenmesiyle sonuçlanan olaya, okulda yapılan temizlik sonrası kalorifer kazanına atılan kullanılmayan eski plastik malzemelerin neden olmuş olabileceği kaydedildi. Okulun kalorifer görevlisi Ş.K.'nin, jandarmaya verdiği ilk ifadesinde kazana eski bilgisayar klavyesi attığını söylediği belirtildi. Ş.K. ile okul müdürünün olayla ilgili ifadelerinin alınacağı bildirildi. Ayrıca kazandan alınan numunelerin laboratuvar incelemesine gönderileceği kaydedildi. Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.

EE,GG(EE/BT) - Zonguldak

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel 30 Öğrenci, Okulda Karbonmonoksitten Zehirlendi (2) - Son Dakika


Advertisement