Bursa'nın Merkez Yıldırım İlçesi İncirli Mahallesinde, son zamanlarda gençlerin ölüm sebebi olan sentetik uyuşturucuyu kullandığı öğrenilen 49 yaşındaki F.C komaya girerek hastaneye kaldırıldı. Evinde birden yere düşen F.C yakınları tarafından özel araçları ile Bursa Devlet Hastanesine getirildi. Hastanenin acil kapısında görevliler tarafından sedyeye alınan F.C'nin yanındaki vatandaşlara '' Ölüyorum, kurtarın beni '' diyerek çaresizce seslenişi kameralara yansıdı. F.C'nin hayati tehlikesinin olmadığı öğrenildi.
BERKTUĞ ÖNCÜ - SAMET AYGÜÇ
Son Dakika › Güncel › 49 Yaşındaki Adam Bonzai İçti Hastanelik Oldu! - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.