49 Yaşındaki Adam Bonzai İçti Hastanelik Oldu! - Son Dakika
Son Dakika Logo

49 Yaşındaki Adam Bonzai İçti Hastanelik Oldu!

25.12.2014 10:08

Bursa'da 49 yaşındaki F.C isimli şahış bonzai isimli uyuşturucu maddesi kullanması sonucu komaya girerek hastaneye kaldırıldı.

Bursa'nın Merkez Yıldırım İlçesi İncirli Mahallesinde, son zamanlarda gençlerin ölüm sebebi olan sentetik uyuşturucuyu kullandığı öğrenilen 49 yaşındaki F.C komaya girerek hastaneye kaldırıldı. Evinde birden yere düşen F.C yakınları tarafından özel araçları ile Bursa Devlet Hastanesine getirildi. Hastanenin acil kapısında görevliler tarafından sedyeye alınan F.C'nin yanındaki vatandaşlara '' Ölüyorum, kurtarın beni '' diyerek çaresizce seslenişi kameralara yansıdı. F.C'nin hayati tehlikesinin olmadığı öğrenildi.

BERKTUĞ ÖNCÜ - SAMET AYGÜÇ 

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel 49 Yaşındaki Adam Bonzai İçti Hastanelik Oldu! - Son Dakika


Advertisement