Parmak izlerini silmek için çaldıkları çantayı yaktılar
ADANA'da yolda yürüyen 49 yaşındaki Suna Ballı'nın 200 lira, cep telefonu ve kol saatinin bulunduğu çantasını kapkaç yapan 2 şüpheli, parmak izleri kalmasın diye çantayı yakarken yakalandı.
Olay dün merkez Yüreğir İlçesi'nin Seyhan Mahallesi'nde meydana geldi. Yolda yürüyerek evine giden Suna Ballı'nın arkasından yaklaşan 2 şüpheli, kadının omuzundaki çantayı alıp kaçtı. İhbar üzerine harekete geçen polis, bölgede eşkale uygun şüphelileri aramaya başladı. Bu sırada, polisi arayan bir kişi, Yeşilbağlar Mahallesi'nde 2 şüphelinin kıyafetlerini değiştirip, kadın çantası yaktığını bildirdi. Olay yerine giden polis, kendileri görünce kaçan 20 yaşındaki Ahmet Elçicek ve 17 yaşındaki E. T.'yi yakaladı. Üzerlerinden kadından çalınan para, saat ve cep telefonu çıkan hırsızlık suçlarından sabıkalı 2 şüpheli, ifadelerinin ardından sevk edildikleri mahkemece tutuklandı.
Son Dakika › Güncel › Adana - Parmak İzlerini Silmek İçin Çaldıkları Çantayı Yaktılar - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.