Afganistan'ın kuzeyindeki Faryab vilayetinde 25 Taliban üyesi silahlarını yetkililere bırakarak teslim oldu.
Faryab Barış Programı Başkanı Mevlevi Asadullah Cemali, militanların kendi isteği üzerine yanlarındaki silahlarıyla teslim olduğunu belirtti.
Teslim olan militanların daha önce çeşitli bölgelerde eylemler düzenlediğini ifade eden Cemal, söz konusu kişilerin Barış Programı'na katılmasının önemli olduğunu vurguladı.
Cemal, Faryab ilinde son iki yılda 300 militanın saf değiştirdiğini kaydetti.
Barış Programı'nın başlamasıyla ülke genelinde binlerce Taliban üyesi teslim olurken, saldırılar halen devam ediyor. - Kabil
Son Dakika › Güncel › Afganistan'da 25 Taliban Üyesi Silah Bıraktı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.