Ağaçtan düştü, 15 gün sonra yaşamını yitirdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ağaçtan düştü, 15 gün sonra yaşamını yitirdi

Ağaçtan düştü, 15 gün sonra yaşamını yitirdi
09.11.2019 08:01

BURSA'da zeytin ağacından düşüp yaralanan 2 çocuk babası Mustafa Demir, tedavi gördüğü hastanede 15 gün sonra yaşamını yitirdi.

BURSA'da zeytin ağacından düşüp yaralanan 2 çocuk babası Mustafa Demir, tedavi gördüğü hastanede 15 gün sonra yaşamını yitirdi.

İznik ilçesinde 2 çocuk babası Mustafa Demir, 15 gün önce gittiği zeytinlik bahçesinde ağaçtan düşerek ağır yaralandı. Kaldırıldığı hastanede tedaviye alınan Demir'in, omuriliğinin kırıldığı tespit edildi. Demir, dün akşam saatlerinde hayatını kaybetti.Mustafa Demir İznik'te öğlen vakti kılınacak cenaze namazının ardından son yolculuğuna uğurlanacak.


Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Ağaçtan düştü, 15 gün sonra yaşamını yitirdi - Son Dakika


Advertisement