Akparti Gençlik Kollarından Tıp Bayramı Kutlaması - Son Dakika
Son Dakika Logo

Akparti Gençlik Kollarından Tıp Bayramı Kutlaması

15.03.2012 12:28

Gençlik Kolları Başkanımız Sayın İsmail KAYA , 14 Mart Tıp Bayramı nedeniyle kutlama mesajı yayınladı.

Yayınladığı mesajda , İnsan sağlığının korunmasında , hastaların sağlığına kavuşmasında ve sorunların giderilmesinde tüm sağlık çalışanlarının gösterdikleri çabaları takdirle karşılıyoruz diyen KAYA…

İnsan sağlığı için harcanan mesainin en mukaddes zaman dilimlerinden olduğu inancıyla, daha sağlıklı toplum için fedakarca hizmet eden doktorlarımızın, hemşirelerimizin, ebelerimizin, hasta bakıcılarımızın ve tüm sağlık çalışanlarımızın 14 Mart Tıp Bayramını gönülden kutluyor, başarılı çalışmalarının devamını diliyorum."dedi.

Gençlik Kolları il başkan yardımcısı Mehmet Rıza HöRMET'in başkanlığında il başkan yardımcıları ile beraber Osmaniye Ağız ve Diş Sağlığı merkezi Müdürü Hamza TOR , Başhekim Yardımcısı Tülin ŞEKER , Diş Hekimi Fevzi KARABORAN ve hekimlerimize Karanfil takdim ederek tek tek 14 mart Tıp Bayramlarını kutladılar.

HÖRMET ise yaptığı açıklamada , "Beni Türk Hekimlerine emanet ediniz diyen" Ulu Önder Atatürk'ün yüksek güvenine mazhar olan, her türlü şartlara rağmen içinde bulunduğu topluma duyduğu sınırsız sorumlulukla Osmaniye'de ve yurdumuzda fedakarca ve emsalsiz hizmetler yapan hekimlerimize ve sağlık çalışanlarımıza , Osmaniye halkının minnettar olduğunu vurguladı ve "Tüm sağlık çalışanlarımızın 14 Mart Tıp Bayramı'nı en içten duygularımla kutlar, saygılarımı sunarım" ifadelerini kullandı.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Akparti Gençlik Kollarından Tıp Bayramı Kutlaması - Son Dakika


Advertisement