Aladağ'da yasağın ardından sokaklar boş kaldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Aladağ'da yasağın ardından sokaklar boş kaldı

Aladağ\'da yasağın ardından sokaklar boş kaldı
11.04.2020 11:50  Güncelleme: 12:24

Adana'nın Aladağ ilçesinde, yeni tip koronavirüsle (Kovid-19) mücadele kapsamında sokağa çıkma yasağının uygulanmasıyla sokaklar boş kaldı.

Adana'nın Aladağ ilçesinde, yeni tip koronavirüsle (Kovid-19) mücadele kapsamında sokağa çıkma yasağının uygulanmasıyla sokaklar boş kaldı.

İlçede, belediye ekipleri, fırınlardan aldıkları ekmekleri sokak sokak gezerek vatandaşlara ulaştırdı.

Polis ekipleri ve camilerden vatandaşların sokağa çıkmamaları yönünde anonslar yapıldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Aladağ'da yasağın ardından sokaklar boş kaldı - Son Dakika


Advertisement